Felhívtam több márkaszervizt is, amiből kiderült, hogy:
– kb azonos áron dolgoznak, ez az ár pedig 100.000 HUF körül mozog. – A hozzáállás persze változó: Volt ahol magától érthetődő volt a csereautó a szervizelés idejére.
– Arra is kaptam tippet, miért kaphattam ennél többet az említett szervizben: „arra az esetre, ha esetleg kuplungot is kell cserélni” (Azonban olyan még egyszer sem volt, hogy az ajánlatban lévő összegnél kevesebbet kellett volna fizetnem…)
– Az is kiderült, hogy a suzuki (kb 2 éve) lecserélte a kérdéses nyelestengely csapágyat egy másik, erősebb darabra. Ezzel tulajdonképp elismerve a szériahiba tényét.
Ezek után, úgy érzem – ha kedvem és energiám lenne hozzá – sikeresen lehetne pereskedni. De nincs.
De lehet hogy másnak van ;)
A tények magukért beszélnek.
Zrubi
says:
Újabb fejlemények:
– Ezek után mégsem hagytam annyiban a dolgot, írtam egy panaszlevelet a szerviznek, amiben kértem, hogy ha nem tudják elintézni saját hatáskörön belül a dolgot, akkor erről írásban tájékoztassanak, a döntéshozó vezetők megnevezésével. Amivel aztán személyesen fordulhatok a Suzuki magyarországhoz és a fogyasztóvédelemhez egyaránt.
– Másnap hívtak is, hogy legyek még egy kis türelemmel, újratárgyalják az ügyet a Suzuki magyarországgal :)
– Pár nappal később ismét hívtak, hogy ugyan még nem sikerült elintézni, de a szerviz saját költségre bevállalja a javítást, és majd ők lerendezik a Suzukivla később :))
– Ma megyek a kocsiért, remélhetőleg rendben kicserélték a problémás alkatrészeket.
Zrubi
says:
A végeredmény:
A kocsit ingyen megjavították, az összes érintett csapágyat kicserélték. A morgás meg is szűnt, cserébe – gondolom a váltó szétszedése miatt – most sokszor nem talál be a megfelelő sebességbe. Ez remélhetőleg bekopik, és elmúlik hamarosan…
Az egész procedúra folyamán egyvalamire azért nagyon ügyeltek: Semmi ezzel kapcsolatos információ nem került írásba. Az egyetlen hivatalos bejegyzés a szervizkönyv, ahová bekerül a csapágycserék ténye.
Az üzemeltetés során kiderült, hogy a szolgáltatásokat nyújtó szervizek első körben IPv6-on szeretnének egymással kommunikálni. Ez azonban az eredeti – mindent tiltó – csomagyszűrő miatt nem sikerülhetett nekik, így csak timeout után próbálkoztak IPv4-en, ami ugyan már sikerült nekik, de emiatt durva lassulások jelentkeztek bizonyos szolgáltatások használata közben.
Emiatt, az IPv6-os csomagszűrőkön egy kicsit lazítani kellett:
a lo interfészen engedélyeztünk minden forgalmat
a csomagok eldobása előtt logoljuk azokat, hogy a jövőben az ehhez hasonló problémákat könnyebb legyen kideríteni :)
Ennek megfelelően javítottam a cikkben a csomagszűrő részen…
Zrubi
says:
A gépezet működik, hiszen még a szerencsejátékfelügyelet honlapját is frissítik… A legutóbbi „frissítés” eredménye, hogy megszűnt a saját oldaluk, beolvasztották a NAV remekül összegányolt lapjai alá. Persze, a régi linkek helyett most már csak 404 a válasz.
A linkek persze megint megváltoztak a hivatal csodálatos weboldalán, de már nem javítom őket. Akit érdekel, a fentiek alapján könnyen megtalálhatja az aktuális hivatalos oldalakat is..
No Comments for “Images tagged "2009-te-25"”
Zrubi
says:Kis update az ügyben:
Felhívtam több márkaszervizt is, amiből kiderült, hogy:
– kb azonos áron dolgoznak, ez az ár pedig 100.000 HUF körül mozog. – A hozzáállás persze változó: Volt ahol magától érthetődő volt a csereautó a szervizelés idejére.
– Arra is kaptam tippet, miért kaphattam ennél többet az említett szervizben: „arra az esetre, ha esetleg kuplungot is kell cserélni” (Azonban olyan még egyszer sem volt, hogy az ajánlatban lévő összegnél kevesebbet kellett volna fizetnem…)
– Az is kiderült, hogy a suzuki (kb 2 éve) lecserélte a kérdéses nyelestengely csapágyat egy másik, erősebb darabra. Ezzel tulajdonképp elismerve a szériahiba tényét.
Ezek után, úgy érzem – ha kedvem és energiám lenne hozzá – sikeresen lehetne pereskedni. De nincs.
De lehet hogy másnak van ;)
A tények magukért beszélnek.
Zrubi
says:Újabb fejlemények:
– Ezek után mégsem hagytam annyiban a dolgot, írtam egy panaszlevelet a szerviznek, amiben kértem, hogy ha nem tudják elintézni saját hatáskörön belül a dolgot, akkor erről írásban tájékoztassanak, a döntéshozó vezetők megnevezésével. Amivel aztán személyesen fordulhatok a Suzuki magyarországhoz és a fogyasztóvédelemhez egyaránt.
– Másnap hívtak is, hogy legyek még egy kis türelemmel, újratárgyalják az ügyet a Suzuki magyarországgal :)
– Pár nappal később ismét hívtak, hogy ugyan még nem sikerült elintézni, de a szerviz saját költségre bevállalja a javítást, és majd ők lerendezik a Suzukivla később :))
– Ma megyek a kocsiért, remélhetőleg rendben kicserélték a problémás alkatrészeket.
Zrubi
says:A végeredmény:
A kocsit ingyen megjavították, az összes érintett csapágyat kicserélték. A morgás meg is szűnt, cserébe – gondolom a váltó szétszedése miatt – most sokszor nem talál be a megfelelő sebességbe. Ez remélhetőleg bekopik, és elmúlik hamarosan…
Az egész procedúra folyamán egyvalamire azért nagyon ügyeltek: Semmi ezzel kapcsolatos információ nem került írásba. Az egyetlen hivatalos bejegyzés a szervizkönyv, ahová bekerül a csapágycserék ténye.
Zrubi
says:Az ubuntu 12.04 már régóta hivatalosan is támogatott guest, ám még a mai napig sem sikerült vmware-tools csomagokat fordítani, és publikáni:
http://blogs.vmware.com/guestosguide/2012/05/ubuntu-1204.html
Zrubi
says:Az üzemeltetés során kiderült, hogy a szolgáltatásokat nyújtó szervizek első körben IPv6-on szeretnének egymással kommunikálni. Ez azonban az eredeti – mindent tiltó – csomagyszűrő miatt nem sikerülhetett nekik, így csak timeout után próbálkoztak IPv4-en, ami ugyan már sikerült nekik, de emiatt durva lassulások jelentkeztek bizonyos szolgáltatások használata közben.
Emiatt, az IPv6-os csomagszűrőkön egy kicsit lazítani kellett:
Ennek megfelelően javítottam a cikkben a csomagszűrő részen…
Zrubi
says:A gépezet működik, hiszen még a szerencsejátékfelügyelet honlapját is frissítik… A legutóbbi „frissítés” eredménye, hogy megszűnt a saját oldaluk, beolvasztották a NAV remekül összegányolt lapjai alá. Persze, a régi linkek helyett most már csak 404 a válasz.
A linkeket frissítettem, bónuszként íme egy gyöngyszem a NAV remek webes megoldásaiból:
http://www.nav.gov.hu/nav/szerencsejatek?linkUrl=http://www.index.hu
Zrubi
says:Úgy tűnik, homokszem került a gépezetbe :D
https://index.hu/gazdasag/2018/02/28/pert_nyertek_a_magyar_allammal_szemben_az_online_kaszinok/
A linkek persze megint megváltoztak a hivatal csodálatos weboldalán, de már nem javítom őket. Akit érdekel, a fentiek alapján könnyen megtalálhatja az aktuális hivatalos oldalakat is..