Images tagged "2006-07-balatonalmadi"

No Comments for “Images tagged "2006-07-balatonalmadi"”

Zrubi

says:

Kis update az ügyben:

Felhívtam több márkaszervizt is, amiből kiderült, hogy:

– kb azonos áron dolgoznak, ez az ár pedig 100.000 HUF körül mozog. – A hozzáállás persze változó: Volt ahol magától érthetődő volt a csereautó a szervizelés idejére.

– Arra is kaptam tippet, miért kaphattam ennél többet az említett szervizben: „arra az esetre, ha esetleg kuplungot is kell cserélni” (Azonban olyan még egyszer sem volt, hogy az ajánlatban lévő összegnél kevesebbet kellett volna fizetnem…)

– Az is kiderült, hogy a suzuki (kb 2 éve) lecserélte a kérdéses nyelestengely csapágyat egy másik, erősebb darabra. Ezzel tulajdonképp elismerve a szériahiba tényét.

Ezek után, úgy érzem – ha kedvem és energiám lenne hozzá – sikeresen lehetne pereskedni. De nincs.

De lehet hogy másnak van ;)

A tények magukért beszélnek.

Zrubi

says:

Újabb fejlemények:

– Ezek után mégsem hagytam annyiban a dolgot, írtam egy panaszlevelet a szerviznek, amiben kértem, hogy ha nem tudják elintézni saját hatáskörön belül a dolgot, akkor erről írásban tájékoztassanak, a döntéshozó vezetők megnevezésével. Amivel aztán személyesen fordulhatok a Suzuki magyarországhoz és a fogyasztóvédelemhez egyaránt.

– Másnap hívtak is, hogy legyek még egy kis türelemmel, újratárgyalják az ügyet a Suzuki magyarországgal :)

– Pár nappal később ismét hívtak, hogy ugyan még nem sikerült elintézni, de a szerviz saját költségre bevállalja a javítást, és majd ők lerendezik a Suzukivla később :))

– Ma megyek a kocsiért, remélhetőleg rendben kicserélték a problémás alkatrészeket.

Zrubi

says:

A végeredmény:

A kocsit ingyen megjavították, az összes érintett csapágyat kicserélték. A morgás meg is szűnt, cserébe – gondolom a váltó szétszedése miatt – most sokszor nem talál be a megfelelő sebességbe. Ez remélhetőleg bekopik, és elmúlik hamarosan…

Az egész procedúra folyamán egyvalamire azért nagyon ügyeltek: Semmi ezzel kapcsolatos információ nem került írásba. Az egyetlen hivatalos bejegyzés a szervizkönyv, ahová bekerül a csapágycserék ténye.

Zrubi

says:

Az üzemeltetés során kiderült, hogy a szolgáltatásokat nyújtó szervizek első körben IPv6-on szeretnének egymással kommunikálni. Ez azonban az eredeti – mindent tiltó – csomagyszűrő miatt nem sikerülhetett nekik, így csak timeout után próbálkoztak IPv4-en, ami ugyan már sikerült nekik, de emiatt durva lassulások jelentkeztek bizonyos szolgáltatások használata közben.
Emiatt, az IPv6-os csomagszűrőkön egy kicsit lazítani kellett:

  • a lo interfészen engedélyeztünk minden forgalmat
  • a csomagok eldobása előtt logoljuk azokat, hogy a jövőben az ehhez hasonló problémákat könnyebb legyen kideríteni :)

Ennek megfelelően javítottam a cikkben a csomagszűrő részen…