Images tagged "xmp"

No Comments for “Images tagged "xmp"”

Zrubi

says:

Kis update az ügyben:

Felhívtam több márkaszervizt is, amiből kiderült, hogy:

– kb azonos áron dolgoznak, ez az ár pedig 100.000 HUF körül mozog. – A hozzáállás persze változó: Volt ahol magától érthetÅ‘dÅ‘ volt a csereautó a szervizelés idejére.

– Arra is kaptam tippet, miért kaphattam ennél többet az említett szervizben: “arra az esetre, ha esetleg kuplungot is kell cserélni” (Azonban olyan még egyszer sem volt, hogy az ajánlatban lévÅ‘ összegnél kevesebbet kellett volna fizetnem…)

– Az is kiderült, hogy a suzuki (kb 2 éve) lecserélte a kérdéses nyelestengely csapágyat egy másik, erÅ‘sebb darabra. Ezzel tulajdonképp elismerve a szériahiba tényét.

Ezek után, úgy érzem – ha kedvem és energiám lenne hozzá – sikeresen lehetne pereskedni. De nincs.

De lehet hogy másnak van ;)

A tények magukért beszélnek.

Zrubi

says:

Újabb fejlemények:

– Ezek után mégsem hagytam annyiban a dolgot, írtam egy panaszlevelet a szerviznek, amiben kértem, hogy ha nem tudják elintézni saját hatáskörön belül a dolgot, akkor errÅ‘l írásban tájékoztassanak, a döntéshozó vezetÅ‘k megnevezésével. Amivel aztán személyesen fordulhatok a Suzuki magyarországhoz és a fogyasztóvédelemhez egyaránt.

– Másnap hívtak is, hogy legyek még egy kis türelemmel, újratárgyalják az ügyet a Suzuki magyarországgal :)

– Pár nappal késÅ‘bb ismét hívtak, hogy ugyan még nem sikerült elintézni, de a szerviz saját költségre bevállalja a javítást, és majd Å‘k lerendezik a Suzukivla késÅ‘bb :))

– Ma megyek a kocsiért, remélhetÅ‘leg rendben kicserélték a problémás alkatrészeket.

Zrubi

says:

A végeredmény:

A kocsit ingyen megjavították, az összes érintett csapágyat kicserélték. A morgás meg is szűnt, cserébe – gondolom a váltó szétszedése miatt – most sokszor nem talál be a megfelelÅ‘ sebességbe. Ez remélhetÅ‘leg bekopik, és elmúlik hamarosan…

Az egész procedúra folyamán egyvalamire azért nagyon ügyeltek: Semmi ezzel kapcsolatos információ nem került írásba. Az egyetlen hivatalos bejegyzés a szervizkönyv, ahová bekerül a csapágycserék ténye.

Zrubi

says:

Az üzemeltetés során kiderült, hogy a szolgáltatásokat nyújtó szervizek elsÅ‘ körben IPv6-on szeretnének egymással kommunikálni. Ez azonban az eredeti – mindent tiltó – csomagyszűrÅ‘ miatt nem sikerülhetett nekik, így csak timeout után próbálkoztak IPv4-en, ami ugyan már sikerült nekik, de emiatt durva lassulások jelentkeztek bizonyos szolgáltatások használata közben.
Emiatt, az IPv6-os csomagszűrőkön egy kicsit lazítani kellett:

  • a lo interfészen engedélyeztünk minden forgalmat
  • a csomagok eldobása elÅ‘tt logoljuk azokat, hogy a jövÅ‘ben az ehhez hasonló problémákat könnyebb legyen kideríteni :)

Ennek megfelelÅ‘en javítottam a cikkben a csomagszűrÅ‘ részen…

Zrubi

says:

A gépezet működik, hiszen még a szerencsejátékfelügyelet honlapját is frissítik… A legutóbbi “frissítés” eredménye, hogy megszűnt a saját oldaluk, beolvasztották a NAV remekül összegányolt lapjai alá. Persze, a régi linkek helyett most már csak 404 a válasz.

A linkeket frissítettem, bónuszként íme egy gyöngyszem a NAV remek webes megoldásaiból:
http://www.nav.gov.hu/nav/szerencsejatek?linkUrl=http://www.index.hu